Animasyon Programları Sahnede!

Animasyon Programları Sahnede!

Animasyon Programları Blogu Neyi Amaçlıyor ?

animasyon programlari,daydreamtv,professeries

Herkese selamlar! animasyonprogramları.blogspot.com adminleri olarak öncelikle eğlendirmeyi amaçlıyoruz. Eğlendirirken de öğretmeyi... Blogumuzu aldığımız hızlı bir kararla 14.07.2018 tarihinde kurduk. Blogumuz tutar mı tutmaz mı onu henüz bilemiyoruz. Buna bakmaksızın yeni içerikler üreterek karşınıza çıkmayı planlıyoruz. Diğer amacımız ise animasyon, animasyon programları, animasyon film yapma, animasyon filmleri ve animasyon karakterleri gibi konularla sizleri animasyon dünyası içerisinde güncel olarak ayakta tutabilmek. 


Neden Animasyon Programları Alt Alan Adını Seçtik ?

Biraz araştırma sonrası sitemiz için en uygun alt alan adının animasyonprogramlari.blogspot.com olduğu sonucuna vardık. Bu domain aslında her şeyi anlatıyor. Paylaşacağımız animasyon ile ilgili güncel içeriklerin yanında çeşitli programlarla nasıl kolay bir şekilde animasyon yapacağınızı da anlatacağız.

Üzerinizde Çalıştığınız Bir Animasyon Projesi Var Mı Diye Soranlara...

animasyonprogramlari.blogspot.com

Üzerinde ilgiyle çalıştığım Daydreamtv Youtube kanalında yayınladığım bir animasyon dizisi var. Bu dizi ile 6 - 15 yaş arası kitleye düşündürmeyi amaçlıyorum. Biraz felsefik biraz da bilimsel konularla onları düşünmeye itmeye çalışıyorum. Hikayesini oluşturduktan sonra birkaç video yayınladım. İlk videolar karakterlerin tanıtımıyla ilgiliydi. Sonrasında da ilk bölümü yayınladım. Seslendirmesini, hikayesini, karakterlerini kendim yaptığım bu seri beni gerçekten eğlendiriyor. Bu blog ile eş zamanlı olarak Youtube kanalımda animasyon dizimi yayınlamaya devam edeceğim.
Animasyon Programları Sahnede! Animasyon Programları Sahnede! Reviewed by Ogulcan Durmaz on Temmuz 14, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.